Sunday, March 15, 2009

HAPPY BIRTHDAY TO ME yahooooooooooooooo

Hari ini dalam sejarah, aku dah meningkat umornya..................yang keberapa? ko pilih la sendri nak letak umo ku berapa hahhahahhha


kepada kengkawan yg wish dan support aku dari dulu lg. aku ucapkan bebanyak terima kasih. moga persahabatan kita bkekalan


kepada kengkawan yang terlupa nak wish, aku x de hal


x makan hati punya


makan nasi je


hahhahhahahha


hope taun ni menjadilah aku nak buat sesuatu yg bersejarah dalam idup ku


insyaallah...........................


SELAMAT HARI JADI KJ


SELAMAT ULANGTAHUN ZAM


2 comments:

Unknown said...

hepy besday zam... ucapan aku yg ke-3 sempena ulangtahun kelahiran ko yg ke..... tuuuttt...

hehe....

moga persahabatan kita kekal abadi n kita terus menjadi kawan sejati biarpun laser itu sebahagian dr buah bicara kita....

p/s: sempat post pic mc nampak....

Jankaulu said...

selamat hari lahir kj...