Saturday, May 23, 2009

PERLUKAH AKU......................

Ntahla kekadang aku rasa apa yang aku buat dekat kawan-kawan ku tuidak dihargai...............aku bukan la minta dihargai namun tidak adakah sekelumit dihati diorang bahawa aku wujud disisi mereka.

kadang-kadang aku terpaksa mengenepikan hasrat ku semata-mata untuk mengembirakan dan bersama-sama dengan kawan.

SUSAH SANGAT KE MEREKA NAK MENGHARGAI ORANG YANG ADA DIDEPAN MATA?

bila orang itu telah tiada baru la nak menyesal kerna x sempat membalas jasa-jasa yang diberi.

AKU TIDAK MINTA DIHARGAI
AKU TIDAK MINTA DIHORMATI
AKU TIDAK MINTA DISAYANGI

cuma sekadar cukup memahami diriku dan menjadi kawan ku ketika senang dan susah, gembira dan sedih.

KADANG KADANG orang yang paling rapat dengan kita adalah orang yang paling menyakiti hati kita.

AKU juga manusia yang tidak sempurna , ada kelemahan.

sifat ku............aku akan take care kawan2 ku, bergelak ketawa dengan mereka dan bersenda gurau dengan mereka

sifatku.............aku akan senyap dan diam seribu bahasa kepada mereka yang ..................fikir la sendiri

1 comment:

faizalnayan said...

wah..betul2 punye emo nie...tak per la aku kan bvleh jadi sahabat ko?