Wednesday, December 9, 2009

Aku n Geng Pengembaraan


Salam dulu kini dan selamanya

ni pok cik nak cerita aktiviti 2 tiga hari kebelakangan ini hhehheheh. Minggu ni saja 2 kali aku dan geng pengembaraan aku BERKARAOKE. Tapi aku bukan giler copong hahhahhahah. Seperti biasa edy ditugaskan untuk mencari dan memBOOKING bilik karaoke. Karaoke di Terengganu x mcm Karaoke di bandar-bandar besar yang lain yang aku pun belum penah pergi. sekadar dengar nama shj. nape x percaya ek. PERCAYALAHHHHHHH

Kali ni tempat karaoke di KUALA IBAI. Aku pergi dengan edy, Adam pergi dengan Shah. dari 4 kereta jadi 2 kereta shj. Ini dinamakan PENJIMATAN kekkekek.........FAMILY PLANNING. family ke? kkekkekekek. Malam tu aku tau kenapa lagu2 pilihan aku banyak pulak yang dimainkan. Aku yang bersuara SOPRANO ni. soprano ke? kekkekek mengalunkan dengan penuh OVER skali walaupun terkucil kekekkekek as usual. Lagu2 ST12 menjadi pilihan. Kebanyakan lagu-lagu yang dipilih secara kebetulan xde kena mngena dengan hati dan perasann. ye ke? konpius aku hahhahhahha

Yang paling xkusangka aku telah memilih lagu GUBAHAN RINDU PUISI SYAHDU nyanyian KAK GEE dan SAYANG SEMUANYA SUDAH TERLAMBAT nyanyian SHIDEE .Semasa MENCOPONGKAN mike KE MOLOTKU tetiba aura penghayatan dtg secara tiba tiba............... bait bait lagu dialunkan begitu lancar.........sedikit sedutan dari lagu KAK GEE

hati ini...walaupun tlah dilukai
Namun diri tabah jua menghadapi
Dikau pergi tinggalkan daku sendiri
oh menyepi dan sebuah hati YANG LUKA INI

hehhehe..........bila teringat tersenyum sendiri. ape la ko ni IMRAN kekkekek

Keesokannya pula kenalan shah ajak karaoke....so shah pun mengINVITE ktorg skali utk join karaoke hehhehe...........edy la org yang palin seronok skali hehheheh. SUKA tengok ko gembira edy.ADAM pulak demam tapi GEGEH nak join skali katanya bosan seharian duk dirumah.pada awalnya agak keberatan nak ajak adam takut demamnya melarat lagi. Aku n shah dtg kerumah adam ingat nak menziarahi dia je. tup tup dia masuk keta dan ajak pegi. GELETIS btol kekkekek...........rupa rupanya nak hisap rokok dah seharian x hisap rokok katanya. adam adam mcm2 hal. ALHAMDULILLAH adam kuat semangat demamnya dah kurang sedikit demi sedikit. lepas karaoke ktorg ramai2 makan bihun n kue teow sup panas2. Org demam tu sangat berselera makan. selera makan dah ada la tu.

itulah aktiviti aku n geng pengembaraan aku. PLAN BERCUTI xtermakbul lagi. insyaallah one day kot.

nanti pokcik update lg ok

No comments: