Wednesday, November 26, 2008

Cuba isi borang SPA 8i

Salam kengkawan............hari ni ana try skali lagi isi borang SPA ni hahhahah...........bukan x bersyukur dengan kerja yang ada sekarang..............cuma tangan ni saje gatal..............x benda nak buat malam2 cam gini hahhahaha....................kalu dia panggil periksa kita pergi je lah kan..................kalu dapat alhamdulillah.

seperti biasa la ada 5 pilihan jawatan

aku tetap tidak berputus asa utk nak apply PTD hahhahah..............walaupun byk kenanganterindah cewaaah pahit n manis aku apply PTD ni................ aku dah lepas semua ujian n exam nyer..............dah sampai temuduga kali ke 2 pun.............tapi dah rezeki pada masa dan ketika itu x menyebelahi aku..............aku pasrah.....................hehhehhe.kali ni aku try la cayok, cayok kj ko boleh . kini kali kedua aku nak apply PTD.

Selain dari tu ada 4 jawatan lagi yang semuanya gred bernombor 41 huhuhuhuhu............

k lah harap2 diberi ruang n peluang untuk hamba yang hina ini untuk meningkatkan kemahiran diri.INSYAALLAH

Berminat jugak nanti memohon menjadi TUTOR dimana2 U. leh sambung master skali kan. semuanya dalam perancangan...........'

No comments: